امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

♥شاهـــزاده آبـــــــانی مــــــن♥

روز مادر+ پنجمین ماهگردت

1394/1/20 20:14
نویسنده : خاله
248 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

من بدهکار توام ای مادر

 


   همه جانی که به من بخشیدی

 


      لحظاتی که برای امن من جنگیدی

 


          و بدهکار توام عمرت را

 


             روزهایی که ز من رنجیدی 

 

 


                 اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی

 



من بدهکار توام ای مادر!

 

 


 

قند عسلی سلام !

امشب شب تولد حضرت فاطمه و روز زن و مادره!

از طرف تو این روز رو به مامان جون ها و مامانی تبریک میگم!

امیدوارم که همیشه سایه شون بالای سر تو و ما باشه!

عشق خاله فردا چهارمین ماهگردت هم تموم میشه درست با روز مادر امشب به جشن سه نفره دارین پس!

از جدیدترین کارهایی که کردی اینه که پاهات رو به سمت دهنت می بری و میذاری تو دهنت که کار خوبی هم نیستاااااا.

پشت تلفن به حرفای ما گوش میکنی و میخندی و گاهی هم یه چیزایی به زبون شیرین خودت میگی که ما 

متوجه نمیشیم - فدای تو عزیزم!

ایشالله از ماه بعد هم شروع به خوردن غذا میکنی !

دلمون حسابی برات تنگ شده نفسی! 

عکسایی که ازت تو شمال گرفتیم خیلی زیاده برای همین توچند پست برات میذارم

امروز هم سه تاش رو آپ کردم به مناسبت روز مادر و ماهگرد پنجمت

بریم سراغ عکسا:

این عکس تو حیاط آقاجون روز دومی که رفتیم:

 

این هم بغل دایی زیر درختای زیبای پرتقال:

 

 

 

این هم جنگل :

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

کوثر
20 فروردین 94 21:28
ــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯) من اپـــــــــــــــــــــــــم عزیزم ...(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــخوشحال میشمــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــبیایید وبم خالهــ ـ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
مامان سمیرا و بابا مسعود
21 فروردین 94 0:15
وای خدا....چقدر تو این عکس آخری با مزه هست...ماشااالله...
خاله
پاسخ
مرسی گلم
♥ایدا♥
21 فروردین 94 20:17
سلام روز مادر وروز زن مبارک خوش حال میشم بهم سربزنی اپم
مامان آنیسا
23 فروردین 94 10:28
باز هم عزیز خاله و خوشمزگیاش وای که چقدر تو خوردنی هستی عزیزم
خاله
پاسخ
مرسی شما همیشه لطف دارین
♥ نیکتا ♥
23 فروردین 94 17:46
سلام روز مادر بر شما مبارک...وبتون خیلی عالیه به منم سر بزنید اپم .خوشحال میشم
ایدا
28 فروردین 94 14:23
سلام خوش حال میشم به وب اشپزی ما سربزنید اپم