امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

♥شاهـــزاده آبـــــــانی مــــــن♥

شیطنت هات در آستانه ی 11ماهگی

1394/7/16 18:23
نویسنده : خاله
550 بازدید
اشتراک گذاری

شیطون بلای من سلام!

این روزها که گذشت پر از اتفاق های خوب در کنار تو بود دوتا دندون دیگه ت هم به فاصله ی سه روز از هم 

 

بیرون زد !

این مدت خیلی سرمون شلوغ بود عروسی دختر عمه مامان بود اثاث کشی خونه ی شما و کلی اتفاق دیگه

تو اثاث کشی سعی داشتیم که تو خیلی کم اذیت بشی برای همین یا تو ماشین خواب بودی یا همراه من بودی 

حسابی بهم دیگه عادت کرده بودیم دست از شیطنت بر نمیداشتی یه لحظه که ازت غافل میشدم سمت پریز 

برق میرفتی و با ذوق کنارش جیغ میکشیدی وقتی هم من به سمتت می اومدی به سمت پریز برق های دیگه میرفتی

تمام راه هایی که باعث میشه بری پشت تلوزیون رو بستیم اما امان از دست تو فسقلی نمیدونم چجوری میشه 

که تو باز خودتو به اونجا میرسونی و ما رو صدا میزنی که نگاهت کنیم 

 

کلمات ماما - بابا- به به- دد رو واضح میگی

دوتا دندون دیگه ت هم داره درمیاد ولی هنوز کامل ریشه نزده 

همش دوست داری با بچها بازی کنی اون روز که خونه عمه رفته بودی رفتی تو اتاق محمد و تکونش میدادی تا 

بیدار  بشه بازی کنی  باهاش طفلی بچه با این که از تو بزرگتره  ولی حریف تو نمیشه فدات بشم من آخه زورگو 

علاقه زیادی هم به پیاز داری نمیدونم چرا واقعا؟؟

بدون کمک روی پاهای خودت می ایستی بعضی اوقات هم چندتا قدم کوچیک برمیداری  از علاقه ت به حموم

هم کم نشده  بلکه روزافزونه و زیادتر میشه 

چند وقت پیش رفته بودین خونه عموی مامان که خیلی بهت اونجا خوش گذشته با دخترعمو جون ها

بریم سراغ عکس ها:

 

خونه عموی مامان تمرکز کردی رو سینی 

 

 

 

 

و موفقیت امیر جان در بدست اوردن سینی

 

آخه اندازه هیکلته این که ؟خندونک

 

 

 

عروسی دختر عمه مامان که  یه  کم اذیت شدی از بی خوابی 

 

 

اینجا هم داری دست های مامان جون رو نگاه میکنی میخوایی دستش رو بگیری

 

 

اینجا هم روز اثاث کشی که حیاط بودیم هر کاری کردم کفشت رو نذاشتی پات کنم اخر سرم در اوردی از پاتخسته

 

 

انقد بازی کردی که خسته شدی و سریع اومدی خوابیدی

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان زهره
28 مهر 94 21:58
به امید 150 سالگی این پسر نازوشیرین بهترین ها رو برات آرزومندم خوشگلم دوستت دارم
خاله
پاسخ
مرسی عزیزم! ما هم برای پسر ناز شما این ارزو رو داریم
مامانی کوثــر و کهـرزاد
10 آبان 94 18:34
خاله نی نی ما اومـــــــــــــــد هاااا!!!!!!