امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

♥شاهـــزاده آبـــــــانی مــــــن♥

کلاه...:-)

1393/11/10 13:53
نویسنده : خاله
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری!

بعد از تقریبا 10روز دیروز رفتید خونه تون! تو این مدت حسابی بهت عادت کرده بودیم

حالا که رفتید صدای گریه هات چند وقت یک بار می پیچه توگوشمون:110باباجون و دایی هم هر چند یک بار یه دفه 

برات میزنن زیر آواز

از ارتباط خیلی قوی تو و مامانی برات بگم که :

اون روزی که بی قراری می کردی وقتی مامان بغلت میکرد وتو بهش نگاه میکردی و بغضش رو میدی گریه میکردی!

وقتی باهات بازی نمیکنیم یا حواسمون بهت نیس غر غر میکنی و نظر ما رو به خودت جلب میکنی تا باهات بازی کنیم 

عاشق اینی که بغلت کنم ببرمت تو اتاق خودم و خیره بشی به یکی از عروسکای من(خدا به خیر کنه فک کنم بزرگتر بشی براش برنامه داشته باشی:هه)(شک نکن جمعش میکنم 45)

نور خورشید رو دوست داری وقتی گریه میکنی و بغلت میکنیم به سمت نور که میریم ساکت میشی

امسال هم زمستون سرماش نمیاد برای همین چندباری بیرون رفتی به همراه مامان و مامان جون

وقتی بیرون میری راه که میریم ساکتی ولی وقتی کنار مغازه ها برای دیدن وسایل صبر میکنیم گریه میکنی

اون روز هم مامانی تو رو برده بود بیرون و چون خسته شده بودی گریه میکردی مامانی با عجله برات یه کلاه 

خریده که حواسش به قلبی روی کلاه بوده نشده و این شده که برات یه کلاه دخترونه خریده از دست این مامانی تو6

البته با یه تغییراتی تبدیلش کردیم به یه کلاه پسرونه:5همچین خاله خلاقی داریااا:167

این عکسا هم شکار لحظه های دایی از اون کلاه -من کلاس بودم و وقتی برگشتم از این کلاه و ماجرا با خبر شدم:((

 

 

نگاه معنا داره به مامانی

 

 

 

و یه نگاه معنا دار دیگه اینبار به دایی 34

 

 

 

ولی انصافا کلاه بهت میاداااا:103

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان آنیسا
11 بهمن 93 9:20
جیگر نگاههای بامعنات عزیزم
خاله
پاسخ
مهتاب
11 بهمن 93 13:40
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
مامان آنیسا
12 بهمن 93 7:47
لینکت کردم عزیزم
خاله
پاسخ
منم همین طور
مهتاب
12 بهمن 93 11:02
مرسی دوست خوبم
خاله
پاسخ
خواهش میکنم
ایدا
15 بهمن 93 17:09
من قربون این کوچلو بشم چه نازه به منم سر بزنید اپم
نازگل
30 تیر 94 17:57
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!