امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

♥شاهـــزاده آبـــــــانی مــــــن♥

سالگرد عقد مامان و بابا

1393/10/26 22:38
نویسنده : خاله
257 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب سالگرد عقد مامان و بابات بودniniweblog.com

 

 پسری اولین سالی که با حضور تو این روز 

رو جشن میگیرن عزیزم niniweblog.comبا حضور حاصل و شیرینی این عشق و زندگی niniweblog.com

من از طرف خودم بهشون تبریک میگم niniweblog.comو امیدوارم همیشه این عشق پایبند باشهniniweblog.com

نشد دیشب بیام پست بزارم !

قراره دوشنبه دایی بیاد پیشتون تا تو و مامانی بیاید اینجا هم شما رو ببریم دکتر بخاطر چشمت که 

همش ازش اشک میاد و هم واس مهمونی پنجشنبه اماده بشیم niniweblog.comو بابایی هم چون کار داره 

پنجشنبه میاد niniweblog.com

اگه منم بتونم میخوام با دایی بیام طاقت ندارم صبر کنم تا سه شنبه niniweblog.com

دایی با این که هروقت از دانشگاه میاد -میاد بهتون سر میزنه و تورو می بینه بازم میگه دلم برای امیری تنگ شده niniweblog.com

دیگه منو بابا جون چی بگیم که خیلی وقته ندیدمتniniweblog.com

راستی دیگه برای این دایی نخند هر چقدر بهش میگم که عکس هات رو بریزه تو کامپیوتر هی دست دست میکنهniniweblog.comبرای همین این پست هم عکس نداره niniweblog.com

ایشالا پست ها بعدی جبران میشودniniweblog.com

 

همیشه سر حال و خندون باشی عشق منniniweblog.com


بعدا نویس: همونجور که گفتم  فردا منم می تونم بیام بعد از فوتبال راه می افتیمبغل

پسندها (1)

نظرات (1)

محمد
28 دی 93 20:18
سلام، به ما هم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند"بروزم ... منتظرتونم.