امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

♥شاهـــزاده آبـــــــانی مــــــن♥

روزای خوب

1394/3/21 0:07
نویسنده : خاله
394 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلی سلااااام!

شرمنده بابت تاخیر در پست ها عزیزم!

پس فردا کنکور دارم ایشالله بعد از اون زود به زود آپ میکنم برات!

هفتمین ماهگردت هم مبارک باشه شازده کوچولوی من!

دیگه بدون کمک میشینی !

شیطون شدی و البته کنجکاو!

عاشق تبلیغات شبکه آی فیلم الخصوص لوسی هسی و در هر شرایطی که باشی باید اونو نگاه کنی!

یه چیزایی هم به زبون خودت میگی مثل آه و اوه  و به و ....

دوست داری بایستی روی پاهای خودت  !

امروز یه کم بی حالی و علامت های دندون در اوردن هم دیده میشه !

ایشالله به راحتی این مرواریدهات بیرون بیاد شاه پسری...

حموم کردن رو خیلی دوست داری و اصلا گریه نمیکنی عزیز دلم از اول هم حموم رو دوست داشتی.. 

بخاطر سفیدی زیاد پوستت -حساسیت زیاد برات پیش میاد تا هفته قبل تموم  بدنت جوش های ریزی زده بود 

که خیلی ما رو اذیت میکرد با پی گیری مامانی بهتر شدی.

اما تا یه کم عرق میکنی و گرمت میشه بازم جوش میزنی!

بیرون رفتن رو هم خیلی دوست داری مخصوصا پارک و بازی و بچه ها:

اینم هم چند تا عکس ازت عزیز دلم:

 

با مریم جون(دختر عمه ت) سوار بر تاب 

 

 

 

 

اینجا هم دریاچه اوان با دوست بابایی یه روز خیلی خیلی خوب

 

 

 

 

 

 

همیشه شاد باشی عشق خاله 

پسندها (2)

نظرات (1)

(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
18 تیر 94 10:54
شادي پروانه ایست که هر چه تقلا کنی نمی توانی آن را شکار کنی ... . باید آرام باشی تا روي شانه هایت بنشیند شانه هایت ... .پر از پروانه باد