امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♥شاهـــزاده آبـــــــانی مــــــن♥

بازگشت بعد از سه ماه

1395/4/28 20:27
نویسنده : خاله
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

بعد از سه ماه برگشتم !

نمیدونم چرا واقعا وقت نمیکنم به این جا برسم و اصلا هم دلم نمیاد حذفش کنم یا ولش کنم به حال خودش باشه 

الان تو 20ماهگی هستی  شیرین تر شیطون تر و جذاب تر از هر زمان دیگه ای 

تو این چند وقت چند باری مریض شدی واکسن 18 ماهگی خیلی اذیتت کرد و تب و بی حالی که داشتی 

هیچی خوشحالت نمیکرد همگی بسیج شده بودیم تا حالت رو بهتر کنیم 

روز به روز بزرگتر میشی 

هم چنین لوس تر هیچ چیزی نیست که بخوایی و در اختیارت قرار نگیره

همراه با مامان اشپزی میکنی 

البته حسابی هم حرف گوش کنی 

و به مامان کمک میکنی اگه چیزی روزی زمین باشه بر میداری و تو سطل می اندازی تو جارو زدن و گردگیری

و حتی آشپزی عینک

خیلی خوب از حقت دفاع میکنی وقتی میریم پارک با این که از بقیه بچها کوچیک تری ولی اصلا نمیذاری بهت 

زور بگن یا نوبتت رو رعایت نکنن تو سرسره بازی 

خیلی راحت دوست پیدا میکنی و سریع با بقیه انس میگیری

گاهی هم زورگو میشی !

روز به روز بهت بیشتر وابسته میشم هیچوقت با خودم فکر نمیکردم همچین حسی نسبت بهت پیدا کنم

وقتی که برای اولین بار اومدم بیمارستان و دیدمت فکر نمیکردم این پسر کوچولو یه روزی بشه دنیای خاله ش

 

همیشه شاد باشی ناز خاله !

وما شاهد موفقیت های تو باشیم!

روزها کنار تو خوب میگذره بهترینم

پسندها (1)

نظرات (0)